Ad Soyad Tez Başlığı Mezuniyet
Kıvanç KOZA Veri Zarflama Analizi Modelleri ve Bir Örnek Üzerinde Modellerin Değerlendirilmesi 2001
İlker SEVİNDİ Tezsiz 2001
Karolin ERSÖZ Tezsiz 2001
Buket OLCAY Tezsiz 2001
Buket BARAN Enformasyon Teknolojilerinin Müşteri İlişkileri Yönetiminde Kullanılması ve Bireysel Bankacılık Uygulamalarına Dönük Bir Model Önerisi 2001
Öznur TOPUZ Tezsiz 2001
H.Özgür BAKTIR Tezsiz 2001
Kubilay KARAKUŞ Camels Notlama Sistemi ve Türk Mevduat Bankaları İçin Bir Model Önerisi 2001
Cenk AYDIN Tezsiz 2001
Fatih AYDIN Tezsiz 2001
Burcu KÜÇÜKGÜÇLÜ Tezsiz 2001
Boğaçhan DOĞANAY Tezsiz 2001
Canser BİLİR İş Süreçlerinin Yeniden Yapılandırılması ve Bir Uygulama 2001
Gökhan SİVRİ İnşaat Projelerinde İlerlemenin İzlenmesi, Kontrolü e-Proje Bilgi Yönetim Sisteminin Uygulanması 2001
S.Feyza GÜLGÖZTEREN Kısa Dönemli Sermaye Hareketleri ve Türkiye 2001
Samet GÜRSU Tezsiz 2001
Alpay EKŞİ Sonlu Kapasite Çizelgeleme Yaklaşımının Üretim Yönetimi İçindeki Yeri, Arayüzleri, Türleri ve Uygulama İpuçları 2001
M.Hamdi DABAN Teknolojik Gelişmelerin ve Rekabetçi Pazar Yapısının Ürün ve Proses Tasarımına Etkileri ve Sektörel Boyutta Bir Çalışma 2001
Murat ARSLAN Yeni Ürün Geliştirme Süreci ve otomotiv Sektöründe BirDeğerlendirme 2001
Sıla KOCA Tedarik Zinciri Yönetimi ve Bir Taşıma Sisteminin İncelenmesi 2001
Murat ŞENER Tezsiz 2001
Özlem ASAL Enformasyon Teknolojisi Altyapısı ve Ağ Yönetimi Sistemlerinin Bu Altyapı İçerisindeki Yeri ve Önemi 2001
Bilge KÜÇÜKKÖSE Türkiye’de Finansal Kiralama ve Kullanılan Fon Kaynaklarının Verimliliği 2000
Erkul ÇOKHIZLI Örgütsel Yaratıcılık ve Yenilik 2000
Önder EVİN Elektronik Ticaretten Elektronik İşletmeye Dönüşüm SürecindeAşamalar 2000
Şener DURAK Tekstil Sektöründe Kredi Analizi 2000
Hülya SAYMALI Parametrik Olmayan İstatistik Tekniklerin İşletme Sorunlarına Uygulanması 2000
A.Burak BASMACI Fiziksel Dağıtım Yönetiminde Teknolojinin Rekabet Üstünlüğü Sağlamadaki Rolü 1999
Zafer MUSTAFAOĞLU Türkiye’de MaliEnstrümanlar ve Fon Yönetimi 1999
İsmail MERT Doğrudan Satış Tekniklerinin Farklı Ürün Grupları İçin Satış Etkinliği Analizi 1999
Selma TAN Marka Yayma Stratejisi Tüketici Tutumuna Yönelik Bir Araştırma 1999
Tufan ALTUĞ Rekabetçi Kıyaslama Yöntemi ve Bir Otomotiv Firmasının Satış Sonrası Hizmet Sistemine Uygulanması 1999
M.Hakan AKSOY Hisse Senetlerinde Fiyat Değişkenliğinin İncelenmesi 1999